peloponnhsostv.gr
Ν.ΑΡΚΑΔΙΑΣΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διαμάχη στο Δημοτικό Συμβούλιο για τις Πασχαλινές Εκδηλώσεις στην Τρίπολη: Διαφήμιση, Επισκεψιμότητα και Πληρότητα των Καταλυμάτων

855f00b94e0358b8ffa6aeb211104e6d
Κοινοποίηση

Διαμάχη για τις Πασχαλινές Εκδηλώσεις στην Τρίπολη

Στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο της Τρίπολης, δημιουργήθηκε έντονη αντιπαράθεση σχετικά με τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις για το Πάσχα. Οι συμμετοχές και οι απόψεις των δημοτικών συμβούλων φανέρωσαν έντονα ζητήματα που αφορούν την οργάνωση και τη διαφήμιση των εκδηλώσεων.

Ανησυχίες για τη Διαχείριση των Εκδηλώσεων

Ο δημοτικός σύμβουλος Σωτήρης Παπαδημητρίου εξέφρασε την αγωνία του για την απουσία ικανοποιητικής προετοιμασίας από πλευράς της δημοτικής αρχής. Κατηγόρησε τη διοίκηση ότι, παρά την 6ετή θητεία της, δεν έχει καταφέρει να «θεσμοθετήσει» κάποια από τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται. Το ποσό των 200.000 ευρώ που προτάθηκε για τις εκδηλώσεις της Μεγάλης Εβδομάδας, φάνηκε σε κάποιους ότι ίσως είναι πεταμένα χρήματα. Ο κ. Παπαδημητρίου διερωτήθηκε αν υπάρχει λόγος να συμμετάσχει στην ψηφοφορία.

Προβληματισμός για την Επικοινωνία

Ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Γεωργακόπουλος υπογράμμισε την αναγκαιότητα διαφήμισης πριν τις εκδηλώσεις, επισημαίνοντας την καθυστερημένη ψήφο των σχετικών θεμάτων μόλις μία εβδομάδα πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα. Ζήτησε περισσότερη στήριξη για τις εκδηλώσεις του Πάσχα αλλά και των Χριστουγέννων, από τη στιγμή που συνυπολογίζεται η σημασία τους για την προσέλευση του κοινού.

Η Αντίκρουση του Δημάρχου

Ο δήμαρχος Κώστας Τζιούμης αντέτεινε ότι, παρά την κριτική, οι εκδηλώσεις έχουν ήδη εγκατασταθεί ως θεσμός στην Τρίπολη και η επισκεψιμότητα έχει φτάσει σε υψηλά επίπεδα. «Η Τρίπολη είναι πλέον στο χάρτη σπουδαίων εκδηλώσεων», τόνισε, προσδιορίζοντας ότι η πληρότητα του 100% στα καταλύματα δείχνει την επιτυχία των προσπαθειών της δημοτικής αρχής. Ο δήμαρχος κάλεσε τους συμβούλους να επισκεφθούν την πόλη τα Σαββατοκύριακα και να διαπιστώσουν οι ίδιοι την αυξημένη επισκεψιμότητα.

Διαφωνίες γύρω από την Πραγματικότητα

Ο Σωτήρης Παπαδημητρίου αντέτεινε ότι η διαβεβαίωση της πλήρωσης των ξενοδοχείων με την «100% πληρότητα» ακούγεται ασαφής, δεδομένου ότι τα διαθέσιμα καταλύματα στην Τρίπολη είναι περιορισμένα. Υπογράμμισε ότι στο τέλος, οι πολίτες είναι οι κριτές των εκδηλώσεων και της διοίκησης.

Ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Σμυρνιώτης αναρωτήθηκε γιατί δεν υπάρχει οπτική παρουσίαση των πασχαλινών διακοσμήσεων στην πλατεία Άρεως. «Πρέπει να φέρουμε κόσμο και να τους δώσουμε λόγο να επισκεφτούν την πόλη μας», δήλωσε, εκφράζοντας ταυτόχρονα ανησυχία για την απουσία στρατηγικής προώθησης των εκδηλώσεων.

Ο δήμαρχος απάντησε ότι οι προωθητικές ενέργειες είναι καθορισμένες και ότι το Πάσχα στην Τρίπολη διαφημίζεται στα κύρια τηλεοπτικά κανάλια, γεγονός που αποδεικνύει ότι η στρατηγική προώθησης έχει αποδώσει καρπούς.

Ωστόσο, ο Γιάννης Σμυρνιώτης ανέφερε την απώλεια 800 κλινών στην περιοχή, καλώντας τους συμμετέχοντες να εξετάσουν τις πραγματικές ανάγκες και προϋποθέσεις των τουριστικών καταλυμάτων της Τρίπολης.

Σε τελική ανάλυση, η θεματολογία των πασχαλινών εκδηλώσεων ψηφίστηκε ομόφωνα, υποδεικνύοντας ότι τα μέλη του συμβουλίου συμφωνούν για τη σημασία τους, παρά τις διαφωνίες που εκφράστηκαν. Η συνεχής επικοινωνία και συνεργασία ανάμεσα στη δημοτική αρχή και τους πολίτες θα είναι αποφασιστικής σημασίας για την επιτυχία τους στο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Η Ολυμπιακή Φλόγα δεν περνά από τη Σπάρτη – Παρέμβαση Παναρίτη σε Πιερρακάκη

Δρομολόγηση Έργων Μετατροπής της Ακρινής Κοζάνης σε Πράσινο Οικισμό με την Επίσκεψη του Κυρ. Μητσοτάκη

Τηλεφωνική Επικοινωνία Ρούμπιο και Λαβρόφ για την Ουκρανία