Τηλεφωνικές Επικοινωνίες με Οφειλέτες της Εφορίας
Η ελληνική φορολογική αρχή προγραμματίζει να πραγματοποιήσει τηλεφωνικές επικοινωνίες σε περίπου 60.000 οφειλέτες, με στόχο την ενημέρωσή τους σχετικά με τις οφειλές τους. Αυτή η πρωτοβουλία έχει σκοπό να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ του κράτους και των πολιτών, οι οποίοι μπορεί να μην γνωρίζουν την κατάσταση των λογαριασμών τους ή να έχουν απορίες σχετικά με την αποπληρωμή των χρεών τους.
Οι τηλεφωνικές αυτές επικοινωνίες θα περιλαμβάνουν ενημερώσεις για τις οφειλές που εκκρεμούν, καθώς και πληροφορίας σχετικά με τις δυνατότητες διευθέτησης των χρεών μέσω ευνοϊκών ρυθμίσεων. Η Εφορία επιδιώκει να προσφέρει στους πολίτες μια δεύτερη ευκαιρία, προκειμένου να αποφύγουν την επιβολή αυστηρών ποινών, όπως είναι οι κατασχέσεις ή οι ποινικές διώξεις.
Προγράμματα Ρύθμισης Οφειλών
Συγκεκριμένα, οι οφειλέτες θα ενημερωθούν για τις ρυθμίσεις πληρωμών που είναι διαθέσιμες, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν έως και 24 δόσεις για την αποπληρωμή των χρεών τους. Επίσης, θα εξεταστούν περιπτώσεις που αφορούν την αναστολή πλειστηριασμών και άλλων αυστηρών νομικών μέτρων, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να αποκαταστήσουν την φορολογική τους κατάσταση χωρίς άμεσους κινδύνους.
Η μεγάλη βαρύτητα της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας έγκειται στην προσπάθεια της πολιτείας να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες σχετικά με τις υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους προσφέρει στήριξη στη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε. Η ενημέρωση και η διαφάνεια αποτελούν βασικούς πυλώνες της νέας στρατηγικής της Εφορίας, που στοχεύει στη βελτίωση της σχέσης φορολογουμένου και κράτους.
Δημιουργία Ξυπνητήριων Υπηρεσιών
Ταυτόχρονα, με τις τηλεφωνικές επικοινωνίες, σχεδιάζεται και η ενεργοποίηση υπηρεσιών “ξυπνητήρι” , που θα ειδοποιούν τους οφειλέτες για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους μέσω SMS ή email. Αυτή η προσέγγιση θα διευκολύνει τους φορολογούμενους να είναι ενήμεροι και να παίρνουν έγκαιρα αποφάσεις σχετικά με τις υποχρεώσεις τους.
Με την συνδυασμένη αυτή στρατηγική, η ελληνική φορολογική αρχή επιδιώκει να βελτιώσει την είσπραξη των φορολογικών εσόδων, αλλά και να παρέχει πληροφόρηση και υποστήριξη στους πολίτες. Σημαντικό είναι οι πολίτες να κατανοήσουν την προθεσμία και τα διαθέσιμα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι δυσάρεστες συνέπειες που μπορεί να προκύψουν από τις καθυστερημένες πληρωμές.