Σύσκεψη της Περιφερειακής Επιτροπής Πελοποννήσου
Η Περιφερειακή Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου πραγματοποίησε συνεδρίαση την Τρίτη 20 Μαΐου 2025, υπό την προεδρία του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη, κ. Χρήστου Λαμπρόπουλου. Στη διάρκεια της συνάντησης, εξετάστηκαν σημαντικά ζητήματα, που σχετίζονται όχι μόνο με την τεχνική υλοποίηση έργων αλλά και με στρατηγικές πρωτοβουλίες για την προώθηση του τουρισμού στην περιοχή. Αυτή η συνεδρίαση ήταν κρίσιμη για την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας, εν όψει της θερινής περιόδου.
Σύμφωνα με τον κ. Λαμπρόπουλο, εγκρίθηκαν οι προτάσεις και τα αποτελέσματα διαγωνισμών για έργα καθαρισμού ρεμάτων καθώς και για την απομάκρυνση της βλάστησης από το οδικό δίκτυο σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις περιοχές της Μεσσηνίας και της Αργολίδας, καθώς σκοπός είναι η εξασφάλιση της προσβασιμότητας και της ασφάλειας για τους κατοίκους και τους επισκέπτες κατά την θερινή περίοδο, όταν η κίνηση και η επισκεψιμότητα αυξάνονται σημαντικά.
Επιπλέον, εγκρίθηκε η χρηματοδότηση τριών νέων παρεμβάσεων στην Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας. Αυτές οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αντιπλημμυρικά έργα και έργα ηλεκτροφωτισμού στον άξονα Τρίπολη–Άστρος. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων σε περιοχές υψηλής επικινδυνότητας, όπως ο κόμβος των Δολιανών, καθώς αυτά είναι αιτήματα που έχουν υποβληθεί εδώ και χρόνια και επιτέλους προγραμματίζονται για άμεση υλοποίηση.
Αξιοσημείωτη ήταν και η έγκριση τεχνικών θεμάτων που σχετίζονται με την υλοποίηση δύο εμβληματικών έργων στη Μεσσηνία: του δρόμου Τζάνε–Καλαμάκι και του δρόμου Γαργαλιάνοι–Ρωμανός. Ο κ. Λαμπρόπουλος τόνισε ότι τα εν λόγω έργα βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης και δεν κατατέθηκαν αντιρρήσεις κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης.
Στον τομέα του τουρισμού, η Επιτροπή ενέκρινε την αύξηση του τουριστικού προϋπολογισμού για το 2025, ένα μέτρο που δείχνει την προτεραιότητα της Περιφέρειας στην ενίσχυση του τουριστικού της προϊόντος. Ο κ. Λαμπρόπουλος υπογράμμισε ότι ο στόχος δεν είναι απλώς η σύγκριση με το παρελθόν, αλλά μια «εντυπωσιακή αύξηση της επισκεψιμότητας», με τη σωστή αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων.
Τέλος, συζητήθηκε η πρόοδος του σχεδίου για το νέο Place Branding της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Σύμφωνα με τον κ. Λαμπρόπουλο, η επικείμενη παρουσίαση πλησιάζει, και το νέο σήμα που σχεδιάζεται θα αντικατοπτρίζει όχι μόνο τον τουρισμό, αλλά και την ευρύτερη ταυτότητα της Περιφέρειας. Σκοπός είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας και της αναγνωρισιμότητας της Πελοποννήσου, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.
Η Περιφερειακή Επιτροπή δεσμεύεται να συνεχίσει την εργασία της με στόχο την απορρόφηση όλων των διαθέσιμων πόρων, τόσο ελληνικών όσο και ευρωπαϊκών, και να διασφαλίσει ότι το 2025 θα αποτελέσει μια χρονιά παραγωγής, υλοποιώντας τόσο υλικές κατασκευές όσο και άυλες δράσεις.
Πηγή: NotosPress