Ενημέρωση για τις Πασχαλινές Αγορές
Από σήμερα, Δευτέρα 7 Απριλίου, η αγορά μπαίνει σε πασχαλινό ρυθμό καθώς οι γιορτές του Πάσχα πλησιάζουν. Οι καταναλωτές ήδη προετοιμάζονται για τις παραδοσιακές αγορές τους, ενώ οι προσφορές είναι πλούσιες και ποικιλόμορφες.
Παραδοσιακά Εδέσματα και Λαμπάδες
Στην κορυφή της λίστας, βρίσκονται τα παραδοσιακά εδέσματα, όπως τα τσουρέκια και οι πασχαλινές λαμπάδες. Η τιμή των πασχαλινών αυγών ποικίλει ανάλογα με το βάρος και το μέγεθος τους, ενώ και οι λαμπάδες διατίθενται σε αντίστοιχες τιμές με πέρυσι, ξεκινώντας περίπου από 15 ευρώ. Τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοικτά και την Κυριακή 13 Απριλίου, επιτρέποντας στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Το «Καλάθι του Πάσχα»
Το υπουργείο Ανάπτυξης για τρίτη συνεχόμενη χρονιά εισάγει το «Καλάθι του Πάσχα», το οποίο λειτουργεί συμπληρωματικά με το «Καλάθι του Νοικοκυριού». Σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, το «Καλάθι του Πάσχα» θα διαρκέσει από τη Δευτέρα 7 Απριλίου έως το Μεγάλο Σάββατο 19 Απριλίου. Για τη φετινή χρονιά, θα περιλαμβάνει είδη όπως αρνί, κατσίκι, τσουρέκια και σοκολατένια πασχαλινά αυγά.
Η παρέμβαση αυτή αποσκοπεί στην στήριξη των καταναλωτών, εν μέσω των αυξανόμενων τιμών και των προκλήσεων στην αγορά τροφίμων. Εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές θα διασφαλίσουν την τήρηση του προβλεπόμενου ποσοστού κέρδους και την αποφυγή στρεβλώσεων στην αγορά, όπως ανέφεραν οι υπουργοί κ. Τάκης Θεοδωρικάκος και κ. Κώστας Τσιάρας σε πρόσφατη σύσκεψη.
Τιμές στα Κρέατα για το Πασχαλινό Τραπέζι
Φαίνεται ότι το φετινό πασχαλινό τραπέζι θα είναι διαφορετικό, καθώς το ελληνικό κατσίκι αναμένεται να κοστίσει περίπου 15 – 17 ευρώ το κιλό, με αρκετούς κτηνοτρόφους να διατηρούν μεγαλύτερο απόθεμα αρνιών για αντικατάσταση. Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να προγραμματίσουν έγκαιρα τις αγορές τους, ώστε να εξασφαλίσουν τα αγαθά που επιθυμούν για το εορταστικό τραπέζι τους.
Εν κατακλείδι, η περίοδος του Πάσχα φέρνει την ανάγκη για συνετό προγραμματισμό και κατάλληλες επιλογές στις αγορές, προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη εμπειρία για όλους τους καταναλωτές.